Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2010 18:39 - ПРЕДАЙ НАТАТЪК!
Автор: inel379 Категория: Други   
Прочетен: 23909 Коментари: 30 Гласове:
41

Последна промяна: 01.02.2016 21:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Красиво и удивително! Заглавие от постинг на Tili! Така е със загадките – Вселенските и Личните! Гледала съм много и всяка от тях е по своему прелест и вдъхновение! Да почувстваме хармонията! Да й се порадваме! Да направим нещо Лично, за да продължим усъвършенстването на собствената си природа, т.е. да се върнем истински към нея! Защото явно планът е такъв, макар че съм далеч от математиката! Природата е съвършена! Безсмислено и ненужно се опитваме да й пречим! Можем да се постараем за себе си. Това е несъмнено. Да хармонизираме заложеното, което е по възможностите ни. Веригата е безкрайна. Чиста загуба за всички, ако не сме част от нея.                


             „ПРЕДАЙ НАТАТЪК!”
                       image
Току що го преживях отново по PRO.BG! Обляна съм в сълзи. Гледала съм този филм няколко пъти и винаги е така. Зная финала, а като че ли всеки път очаквам Чудо! Но то всъщност се случва... Сълзи...Пречистващи... Освобождаващи... Напояващи... Болка! Радост! Просветление! Готовност да сторя на мига нещо добро за някого.
                       image
Въпреки болката. Всъщност заради нея. Нали тя е свързана с всяко раждане. То е начало. Вълнуващо начало! И продължение има, което също може да бъде такова... От нас зависи. За да сътворим истинското Чудо на живота си. ................................................................................ Хората се страхуват. Те се отказват да променят лошото. И тогава губим всички.
ДА ПОПРАВИМ НЕЩО ИЗВЪН СЕБЕ СИ, КОЕТО ДА ИДВА ОТ НАС!
Законът за скачените съдове действа! От него изригва надежда, а тя е знак за действие! Добрите идеи приложени на практика ни променят, а ние променяме нашия човешки свят! Целия! Децата се учат от нас, но често са по-мъдри от нас не само в емоциите си!   ДУШИТЕ НА НЕЩАТА СЕ ПРИВЛИЧАТ!:)   КРАСИВО И УДИВИТЕЛНО!:)   ПРЕДАЙ НАТАТЪК!:)
   
image

ЗА ДА ПРОДЪЛЖИ ВЕРИГАТА НА ИСТИНСКОТО СЪТВОРЕНИЕ, КОЕТО НИ ПРЕВРЪЩА В ЩАСТЛИВИ И УДОВЛЕТВОРЕНИ ХОРА!
                      image
  МУЗИКАТА В НАС ДА ПРОЗВУЧИ!:)))




Гласувай:
41



1. estirbg - Не е време за розови мисли, когато над нас надвисва черен облак!!!
03.10.2010 20:07
А аз те моля! ПРЕДАЙ НАТАТЪК ИСТИНАТА в http://estirbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/10/02/sasht-i-vatikana-tandemyt-osyshtestviavasht-noviiat-svetoven.614546
Хиляди хора ще загинат, ако не знаят какво ги очаква, защото ще бъдат жестоко манипулирани и поради незнание ще направят неправилния избор, който ще им коства живота!!!
цитирай
2. inel379 - estirbg - Винаги е време за всякакви мисли!
03.10.2010 22:45
Цветът им е нещо много субективно, защото зависи от човека, който ги излъчва.
Вярвам в Бог и не се страхувам от черни облаци!
Вълнува ме черното в душите на хората, когато е в повече.
Виждам човешки проблеми и реална необходимост те да бъдат разрешени.
Виждам хора, способни да поемат риска да го сторят навреме, чрез конкретни действия.
Виждам искрена загриженост за позитивна промяна.
Ако всеки човек вземе нещата в свои ръце, готов да промени нещо, което зависи от него самия...отчаянието, безизходицата и страданието няма да са така разочароващи.
Черни облаци винаги е имало и ще има.
Те не са страшни!
Страшно е, когато хората се потапят в тях и се превръщат в затворници на собствения си егоизъм и равнодушие!
"Предай нататък" разтърсва душата, хващата те за гърлото, оставя те без дъх, изтръгва вопъл от дълбокото...а след сълзите се чувстваш пречистен от чернилката! Болката ти дава сила! Готов си да бъдеш на мига добър и полезен за нещо наистина голямо! Героите всъщност са ЗАЕДНО в това НЕЩО, от което светът и хората имат нужда! ДОБРОТА! ЗАГРИЖЕНОСТ ЗА ЧОВЕКА В БЕДА!
Ако това са розови мисли, подписвам се отново под тях!
Вярвам в добрите идеи и съм мечтател, но не съзерцаващ!:)
Вярвам също, че изобщо не съм някакво изключение и че има още много като мен!
Свободният избор и волята за добро са си наши!
ПРЕДАЙ НАТАТЪК!
Ведри мисли, позитивни действия и сбъдваемости ти желая!
цитирай
3. tili - Много каресвам Кевин Спейси!
04.10.2010 00:19
За мой срам - не съм гледала филма - ще си го сваля. Благодаря за всичко, Инел! Ти си една от малкото, заради които се навъртам тук, в блога ;-)))
цитирай
4. inel379 - tili - Много харесвам Кевин Спейси!
04.10.2010 02:39
И аз, Тили! Но в този филм всички са добри! Невероятна емоция, която те изпълва до краен предел! Сигурна съм, че ще го изгледаш на един дъх! Дълбоко в теб остава болката и пърха радостта от възможното случване!
Благодаря ти за милите думи!
Чувството е взаимно!
Лека нощ!:)
цитирай
5. panazea - Нашата душа е част от едно цяло
04.10.2010 10:44
и за да сме щастливи , трябва да се съединим !
Предай нататък , приятелко ! Вселенската любов е това , което ни обединява! :))
Не си спомням кога и откъде го чух за пръв път , но има ли значение?
Направи добро , пък го хвърли в морето ! Така казваха старите хора . Те знаеха , че като направиш добро , ще се върне добро ! И ние на свой ред научаваме вечните истини !
Щастието , да направиш другите щастливи ! Само заради блясъка в очите! Прегръдка , приятелко!
http://panazea.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/02/predai-natatyk.408189
цитирай
6. monaliza121 - Предай нататък...
04.10.2010 12:08
Направи добро и то ще продължи...
Невероятен филм!
цитирай
7. cvetnica - Мъдри мисли, Инел!
04.10.2010 12:16
Напълно те подкрепям и вярвам във всяка една от тях!
Сигурна съм, че всеки прави по едно добро дело на ден или така ми се иска да бъде!
Предавам нататък...
цитирай
8. martito - Поздравления за поста!
04.10.2010 12:17
Поздравления за поста!
цитирай
9. blagovestie - Супер!
04.10.2010 12:29
Поздрави и светла, ползотворно-осъзната седмица! :))
цитирай
10. inel379 - panazea - Емоция и мисъл при теб в едно се сливат, а моите благодарности преливат!:)
04.10.2010 12:42
Нашата душа е част от едно цяло и за да сме щастливи , трябва да се съединим !
Предай нататък , приятелко ! Вселенската любов е това , което ни обединява! :))
Не си спомням кога и откъде го чух за пръв път , но има ли значение?
Направи добро , пък го хвърли в морето ! Така казваха старите хора . Те знаеха , че като направиш добро , ще се върне добро ! И ние на свой ред научаваме вечните истини !
Щастието , да направиш другите щастливи ! Само заради блясъка в очите! Прегръдка , приятелко!
http://panazea.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/02/predai-natatyk.408189

Чудесно казано!
Осмислен, изпълнен с надежда ден ти желая!:)


цитирай
11. inel379 - monaliza121 - Предай нататък...
04.10.2010 12:52
"Направи добро и то ще продължи...
Невероятен филм!"
Убедена съм, че е така, мила!
А филмът наистина е невероятен!
Емоциите в съзвучие с мислите са разтърсващи!
Възраст, цвят и пол нямат значение!
Важно е доброто да се умножава!
Ден изпълнен с позитивизъм ти желая!:)
цитирай
12. inel379 - cvetnica - Мъдри мисли, Инел!
04.10.2010 13:05
"Напълно те подкрепям и вярвам във всяка една от тях!
Сигурна съм, че всеки прави по едно добро дело на ден или така ми се иска да бъде!
Предавам нататък..."
Твоята подкрепа много ме радва, защото е изпълнена с вяра!
Има толкова благородни хора, обикновено никому неизвестни, които насищат с дейна доброта аурата около себе си и това е естественото им състояние. Помощта, оказана навреме, върши чудеса, променя животи! Бог ни дава тези възможности за избор, защото светът има нужда от другост!
Изпълнен с радост и надежда ден за теб!:)
цитирай
13. inel379 - martito - Поздравления за поста!
04.10.2010 13:18
Благодаря ти много и от сърце!
Промяната е в нашите ръце!:)

Денят е прекрасен!
Нека бъде и щедро усмихнат, защото това дава допълнително сила!:)
цитирай
14. inel379 - blagovestie - Супер!
04.10.2010 13:27
"Поздрави и светла, ползотворно-осъзната седмица! :))"

Благодаря за посещението, оценката и чудесното пожелание!
Щом светлина огрява душите ни, страшно няма!:)
Изпълнен с позитивизъм ден за теб!:)
цитирай
15. kometapg - Много хубав пост! Поздрави!:)
05.10.2010 16:48
Много хубав пост! Поздрави!:)
цитирай
16. inel379 - kometapg - Много хубав пост! Поздрави!:)
05.10.2010 23:07
Благодаря ти!
Винаги можем да сторим добро!
Музиката в нас да продължава да звучи!
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
17. compassion - Все едно аз съм го писала
06.10.2010 11:45
Винаги имам това усещане, когато те чета Вдъхновена Инел.
Само бих разширила кръга. Не само хората, не само Земята, бих включила цялата Вселена. Обичам и ми се плаче... защото силата на любовта не е агресивна и достига само отворените сърца... а толкова хора спят ....
http://www.youtube.com/watch?v=7tnt4LBsZ-I&feature=related
цитирай
18. inel379 - compassion - Все едно аз съм го писала
06.10.2010 18:29
"Винаги имам това усещане, когато те чета Вдъхновена Инел.
Само бих разширила кръга. Не само хората, не само Земята, бих включила цялата Вселена. Обичам и ми се плаче... защото силата на любовта не е агресивна и достига само отворените сърца... а толкова хора спят ....
http://www.youtube.com/watch?v=7tnt4LBsZ-I&feature=related "

Ти си чудесна!
Винаги погалваш душата ми!
Благодаря за препратката!

Когато мечтите се раждат, мила,
душата заредена е със сила!
Тя търси, копнее, лети и сияе -
красива промяна на живота жилае!

Важно е да не се отказваме!
Цялата Вселена ни подкрепя със своята енергия!
Прегръщам те силно!:)
цитирай
19. yuliya2006 - Международен ден на усмивката ...
07.10.2010 21:49
Международен ден на усмивката
http://ladydream.blog.bg/novini/2010/10/07/mejdunaroden-den-na-usmivkata.616638



Световен ден на усмивката
Първият петък на октомври е запазен за инициативата "Направи нещо мило - накарай някого да се усмихне"



Желая аз, желая-Слънце,

душата ми да сгрява.

В очите ти да го откривам

и с мен днес да танцува.


Желая аз, желая-Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.


Желая аз желая-Дъжд,

ромолящ, пречистващ,свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.


Желая аз желая-Смях,

сърцето щастливо да пулсира.

Мигът е важен, той е днес

а утре каквото отново пожелая.


12.09.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
20. inel379 - yuliya2006 - Международен ден на усмивката ...
08.10.2010 01:46
Международен ден на усмивката
http://ladydream.blog.bg/novini/2010/10/07/mejdunaroden-den-na-usmivkata.616638



Световен ден на усмивката
Първият петък на октомври е запазен за инициативата "Направи нещо мило - накарай някого да се усмихне"



Желая аз, желая-Слънце,

душата ми да сгрява.

В очите ти да го откривам

и с мен днес да танцува.


Желая аз, желая-Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.


Желая аз желая-Дъжд,

ромолящ, пречистващ,свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.


Желая аз желая-Смях,

сърцето щастливо да пулсира.

Мигът е важен, той е днес

а утре каквото отново пожелая.


12.09.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ

Ти ме накара да се усмихна!:)
Надявам се и аз да съм успяла да те накарам!:)
Усмивката е радост и надежда!
"Човека тя привързва към човека!":)
Хубаво настроение ти желая!:)




цитирай
21. анонимен - Дланта ми иска твоята сълза, но тя ...
08.10.2010 02:39
Дланта ми иска
твоята сълза,
но тя сега
е подкрепа
на прохождащо
творение!

Обичам Ви, но нея обичам, повече от всичко!
цитирай
22. inel379 - анонимен - Дланта ми иска твоята сълза, но тя ...
08.10.2010 21:12
"Дланта ми иска
твоята сълза,
но тя сега
е подкрепа
на прохождащо
творение!

Обичам Ви, но нея обичам, повече от всичко!"

Благодаря!
И в двата случая печели доброто!
Душите на нещата се привличат!
Предай нататък!
цитирай
23. анонимен - И аз благодаря, за розата на гроба ...
09.10.2010 02:28
И аз благодаря, за розата на гроба ми!
Нощ е, а сърцето стене, защо гласуваш още!?
цитирай
24. ckarlet - И аз съм гледала филма. И като теб ...
09.10.2010 09:57
И аз съм гледала филма. И като теб очаквах да се случи нещо различно в края му...
Прекрасен постинг! Нека бъдм по-добри за един свят без злоба и омраза!
Поздрави!
цитирай
25. inel379 - анонимен - Защото вярвам, че ще предадеш нататък!
09.10.2010 22:00
Поздрав!
цитирай
26. inel379 - ckarlet - И аз съм гледала филма. И като теб ...
09.10.2010 22:05
"И аз съм гледала филма. И като теб очаквах да се случи нещо различно в края му...
Прекрасен постинг! Нека бъдм по-добри за един свят без злоба и омраза!
Поздрави! "

НЕКА!
Добрите ни помисли да се достигнат и заедно да възпламенят желание за промяна на реалността към другост, родееща се с мечтите ни!
Сърдечен поздрав и за теб!
цитирай
27. priqtel12 - Чудесно казано!
16.10.2010 01:03
Ние заслужаваме да сме щастливи! От нас зависи! Трябва да го поискаме истински и чудото ще стане!
цитирай
28. inel379 - priqtel12 - Чудесно казано!
17.10.2010 00:53
"Ние заслужаваме да сме щастливи! От нас зависи! Трябва да го поискаме истински и чудото ще стане!"

Всички хора заслужават да са щастливи!
Когато сторим добро за някого, който има нужда от помощ, ще сме част от позитивната промяна и тази радост ще ни даде самочувствието, че не сме изневерили на природата си.
Нали затова сме се родили човеци!
За да не се губи човещината в нас!
Така е, мила!
Чудесата зависят от нас!
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
29. анонимен - Ние избираме...
21.06.2020 17:39
Нека бъдем добри хора!!!...Сърдечни поздрави за теб! :)
цитирай
30. анонимен - От по- горе анонимнaтa PiradnalaJena....
21.06.2020 17:43
:) :) :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inel379
Категория: Други
Прочетен: 757848
Постинги: 59
Коментари: 1081
Гласове: 29318
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031