Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2018 11:51 - За самотата
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 5649 Коментари: 4 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЗА САМОТАТА
Не казвайте, че няма самота
и не мислете, че това е поза, политика.
Човекът често е самотен във света,
човек понякога е само никой.

Животът покрай него профучава
подобно на безгрижен спомен,
а той все влюбен си остава
и гони спомена с желание огромно.

Не казвайте, че няма самота.
Не се поддавайте на думи груби.
Самички щом останем във света,
бъдете сигурни, че вече сме погубени.

 




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Самотата като състояние и самот...
18.11.2018 21:48
Самотата като състояние и самотността като усещане... Не ме е страх толкова от първото - обичам да съм сама. Но да се почувствам някога самотна.... това е най-големият ми страх. Не знам защо, но го свързвам със старостта - може би защото съм го срещала в тъжните очи на моите баби..., на свекър ми, който живееше наглед безметежно с нас със съпруга ми и детето, в очите на майка ми, останала на 35 години сама. Финалните думи в тази чудесна творба са една голяма истина, тъжна и безмилостна:
Самички щом останем във света,
бъдете сигурни, че вече сме погубени.
Съкровени, затрогващи стихове! Поздравления, Вал!
цитирай
2. valben - Привет!
19.11.2018 17:48
donchevav написа:
Самотата като състояние и самотността като усещане... Не ме е страх толкова от първото - обичам да съм сама. Но да се почувствам някога самотна.... това е най-големият ми страх. Не знам защо, но го свързвам със старостта - може би защото съм го срещала в тъжните очи на моите баби..., на свекър ми, който живееше наглед безметежно с нас със съпруга ми и детето, в очите на майка ми, останала на 35 години сама. Финалните думи в тази чудесна творба са една голяма истина, тъжна и безмилостна:
Самички щом останем във света,
бъдете сигурни, че вече сме погубени.
Съкровени, затрогващи стихове! Поздравления, Вал!


Прекрасен коментар. Благодаря ти за него!
цитирай
3. karpis - За малката попорасла звездичка!
11.12.2018 17:47
Използвам случая,макар и със закъснение да честитя рождения ден на малката ви звездичка,да расте щастлива и обичана!Самотата не ще наделее над обичта към децата и най-вече към внуците!Още веднъж поздрави за малката буболечка!
цитирай
4. valben - Благодарности от сърце!
13.12.2018 17:09
karpis написа:
Използвам случая,макар и със закъснение да честитя рождения ден на малката ви звездичка,да расте щастлива и обичана!Самотата не ще наделее над обичта към децата и най-вече към внуците!Още веднъж поздрави за малката буболечка!


Благодарности от сърце!
цитирай
5. batogo - !!!:))) Тъжен стих, приятелю!
18.12.2018 12:56
Но човек никога не остава сам, защото Божият дух е вложен вовеки в него като Път, Истина, Светлина, Мъдрост и Любов.
Светли празници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3505676
Постинги: 729
Коментари: 12304
Гласове: 106349
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031