Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 10:59 - АКО БЯХ
Автор: inel379 Категория: Други   
Прочетен: 12926 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 24.08.2009 12:48


                               КОПИРАНО ОТ  WONDER /ПРИДРУЖЕНО С МОЛБА ЗА ПРОШКА/:)

1. Ако бях цвят, щях да съм светлосиньо. Цветът на небесния простор. Светъл и чист. Създава усещане за спокойствие и безтегловност. Предизвиква духа ми свободно да лети отвъд хоризонта на необятното.
2. Ако бях плод, щях да съм Шипка. Стипчива, но полезна. Устойчива на промените.
3. Ако бях животно, щях да съм Слон. Силен и добър, живеещ в настоящето и миналото. Носи посланието, че паметта служи на еволюцията.
4. Ако бях книга щях да съм “Малкият принц” на Антоан дъо Сент Екзюпери. Обичлив, невинен, верен и мъдър. Държи будна вярата ми, че най-същественото, което е невидимо за очите, се усеща само със сърцето. 5. Ако бях дреха, щях да съм дънки. Удобни и елегантни, с универсална употреба във всички сезони. Позволяват ми навсякъде да се чувствам комфортно и да бъда себе си. 6. Ако бях бижу, щях да съм пръстен. Златен. Малък. Оригинален. Запомнящ се. Деликатно заявявящ, че съм на мястото, където искам да съм. 7. Ако бях дърво, щях да бъда Върба. Еластична и жилава. С ракошна корона, протягаща изящно клони към водата. Всеки бряг има нужда от красота, разбиране и защита. 8. Ако бях напитка, щях на съм Бял сух вермут “Амиго”. Лек, ароматен, необременяващ. Приятелите ми винаги знаят, че съм насреща. 9. Ако бях насекомо, щях да съм Медоносна пчела. Лекокрила, трудолюбива, всеотдайна и полезна. Дори опасното й жило е лековито. Продуктът на труда й е най-здравословната храна за човека. 10. Ако бях песен, щях да бъда “Кой ще каже какво е любов” на Тоника. Витална, земна и мъдра. Задава вечния въпрос, вълнуващ всяко живо човешко същество на планетата. Приканва и вдъхновява за свой уникален отговор на него. 11. Ако бях филм, щях да бъда “Only Love". Романтичен. Вълнуващ. Опияняващ с онази музика в сърцето, която продължава да ехти там дълго, след като е престанала да звучи.
12. Ако бях подарък, щях да съм малка вълшебна кутия, за да намира в нея всеки това, което му липсва или просто ще го зарадва.
13. Ако бях град, щях да бъда Верона – витална и магнетична. Пазеща символа на любовта за вечни времена, увековечен от Уйлям Шекспир в “Ромео и Жулиета”.
14. Ако бях месец, щях да съм Август, за да пращам слънце по диагонала на Водолея, а той щедро да го отдава на цялото човечество.
5. Ако бях цвете, щях да бъда Детелина. Четирилистна. Загадъчна и изненадваща. Символ на късмета. Хората й се радват много, когато я намерят.
16. Ако бях изобретение, щях да съм Телепатично копче. Голяма тръпка. Незаменимо като възможност за неограничена комуникация във времето и пространството с други разумни същества във Вселената.
17. Ако бях сграда, щях да бъда планинска хижа. Уютна, удобна и гостоприемна. Желано място за отдих във високата планина. Пристан на туристи – грижовни мечтатели.
18. Ако бях отговор, щях да съм “Тимшел", заради енергията на надеждата, с която е зареден, предлагаща възможност за избор на човека да променя себе си и собствения си живот.
19. Ако бях дума, щях да съм "Заедно”. Огромна обединителна сила е съсредоточена в нея. Тя е разковничето за успеха в изграждането на един по-сигурен свят, с по-малко нелепа смърт и по-малко болка.
20. Ако бях мебел, щях да съм кресло. Меко. Функционално. Предразполагащо за работа и почивка.

Ами вие ? :)
    P.S. Допълнение по избор /микс/.    Ако бях емоция, щях да съм вдъхновение.    Ако бях число, щях да съм сакрално.    Ако бях сезон, щях да се скрия, за да напомня на хората, че глобалното затопляне и глобалното застудяване не са мираж и да им помогна да се върнат към истинската си същност.    Ако бях птичка, щях да съм Славей – сладкогласен полиглот.    Ако бях съвременен детски литературен герой, щях да съм Матилда /Роалд Дал/. Любознателна и непокорна. Умна и решителна по пътя към знанието. Показва на децата, че хубавата книжка може да е  не по-малко интересна от компютъра и няма да бъде изядена от мишката.    Ако бях музикален инструмент, щях да съм китара. Малка и лека, с чувствителни струни. Готова да откликне на всеки нюанс в настроението и да се слее с него.    Ако бях мисъл, щях да съм неограничена, но днес се спирам на тази: “Радвай се на живота и не го сравнявай с този на другите”, защото е уникален.
   :)))

    



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - здравей,за разлика от теб:
24.08.2009 11:27
14.08 15:46 - Ако бях...

Абсолютно преднамерено безпардонно извзето от wonder

1. Ако бях цвят, щях да съм кристално изумруден!Прозрачен чист с неземна светлина!Милващо успокояващ и уханен,мечтаещ и свободна светлина!

2. Ако бях плод –щях да съм орех!С вкус отдаващ знание и сила,зареждащ с мъдрост вечността!

3. Ако бях животно,щях да съм дракон!Оптимистичен,помагащ,закрилящ,съветстващ,спасяващ,птиютяващ!

4. Ако бях книга щях да съм Мъдрости от вековете!Непреходни и вечни!

5. Ако бях дреха, щях да съм халат!Нежен,обгръщащ и приютяващ!

6. Ако бях бижу, щях да съм амулет!Пазещ и зареждащ с вяра!

7. Ако бях дърво, щях да бъда боабаб!Приютяващ ,закрилящ и споделящ!

8. Ако бях напитка щях да съм нектар!Божественно oзаряващ!

9. Ако бях насекомо, щях да съм мравка!Трудолюбива неуморна и кътаща зрънцата на надеждата!

10. Ако бях песен, щях да съм Стълба към небето!Освобождаваща и вечна!

11.Ако бях филм, щях да бъда Спомени от бъдещето!Замислящо и ясно!

12. Ако бях подарък, щях да съм манна небесна!Ощастливяваща и спасяваща!

13. Ако бях град, щях да бъда Дубай!Събиращ и мечтаещ!

14. Ако бях месец, щях да съм Юни!Топъл и светещ!

15. Ако бях цвете, щях да бъда Билка!Лекуваща,спасяваща!

16. Ако бях изобретение, щях да съм Перпетуум мобилле!Енергия безкрай!

17. Ако бях сграда, щях да бъда От бъдещето!Грижеща се за обитателя!

18. Ако бях отговор, щях да съм "Да!". Кратък и ясен. Винаги правилен!

19. Ако бях дума, щях да съм Обич!Всеобхватна и затопляща!

20. Ако бях мебел,щях да съм хамак!Обгръщащ,споделящ,люлеещ,мечтаещ!

Ами вие ? :)

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 1454 Коментари: 48 Гласове: 17



























цитирай
2. inel379 - ka4ak -Емоция и разум в едно!
24.08.2009 12:29
Поетите умеят да убеждават!
Благодаря за отзива - още един открехнат прозорец!
Да се опитаме да направим нещата, които зависят от нас!
Изпълнен с вдъхновение ден от мен!:)
цитирай
3. galinabg - Inel,
27.08.2009 10:44
непременно ще напиша и аз моите Ако...:)))) Заразително е! Изчетох ги на един дъх!
цитирай
4. inel379 - galinabg -:)))
28.08.2009 14:07
Направи го! Забавно е! Ще се почувстваш чудесно, съвсем по детски. Защо да не открехнем един прозорец към себе си!
Лек ден, изпълнен с вдъхновение желая!:)
цитирай
5. alexveliky - здравей
06.09.2009 08:23
Видях, че си разглеждала моите писаници, започнах да чета твоите и ще ми е интересно да си обменяме мисли! Алекс
цитирай
6. inel379 - alexveliky - Общуването е дар
06.09.2009 10:48
и е прекрасно, когато има взаимен интерес!:)
Аз също ще се радвам, Алекс!
Усмихнат ден желая!:)
цитирай
7. priqtel12 - Чудесен тест,
13.11.2009 11:45
който ни кара да се замислим и да разкрием поривите на душата си!
И чудесен избор от твоя страна, бих казала!
цитирай
8. inel379 - priqtel12 -:) Wonder е вълшебница!
16.11.2009 00:53
Не само поезията й е фантастична! Неподражаемо чаровна е и в умението да общува! Крилат човек с невероятната способност да дава усещане за полет и на другите!
В blog.bg има доста хора, с които общуването оцветява вътрешния ни свят и си е едно безценно богатство!
Всеки текст, който ни докосва, по някакъв начин облагородява и разширява заложеното добро в нас!
Много красота за теб!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inel379
Категория: Други
Прочетен: 756557
Постинги: 59
Коментари: 1081
Гласове: 29311
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031